пʼятницю, 29 липня 2016 р.

О.Теліга - поет, громадянин, борець

                                 

«Не лічу слів. Даю без міри ніжність.
А може в цьому й є моя сміливість:
Палити серце в хуртовині сніжній,
Купати душу у холодній зливі.
Вітрами й сонцем Бог мій шлях намітив,
Та там, де треба, — я тверда й сувора.
О, краю мій, моїх ясних привітів
Не діставав від мене жодний ворог.»
(Сучасникам)

         У суспільну свідомість повернуте ім'я визначної діячки українського національно-визвольного руху, блискучої поетки, пристрасної публіцистки, для якої слова “життя” і “боротьба” були синонімами, а мученицька смерть – доказом нерозривності Слова і Чину.
          21 липня у бібліотеці відбувся вечір поезії з нагоди 110 - річчя від дня народження Олени Теліги - яку нині називають «найвизначнішою жіночою постаттю в українській літературі ХХ століття».
          Також відвідувачі бібліотеки мали змогу ознайомитись з тематичною поличкою "О.Теліга - поет, громадянин, борець"та краще пізнати життєвий та творчий шлях поетеси.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар